به طور پیش فرض زمانی که یک اکانت جدید در ووکامرس ایجاد میشه نقش کاربر به عنوان “مشتری” ذخیره می شود.حالا اگر بخواهید در سایت ووکامرسی خود امکان ارسال ایمیل به مدیر هنگام عضو مشتری جدید رو فراهم کنید با آموزش وردپرس همراه باشید.
ارسال ایمیل به مدیر برای عضویت مشتری جدید در ووکامرس
در مرحله اول ابتدا وارد فایل ووکامرس customer-new-account.php بشوید و کد زیر را به انتهای کد های فایل مربوطه اضافه کنید :
<?php do_action( 'new_customer_registered', $user_login ); ?>
سپس وارد فایل functions.php شوید و کد زیر را در فایل اضافه کنید :
// WooCommerce New Customer Admin Notification Email function new_customer_registered_send_email_admin($user_login) { ob_start(); do_action('woocommerce_email_header', 'New customer registered'); $email_header = ob_get_clean(); ob_start(); do_action('woocommerce_email_footer'); $email_footer = ob_get_clean(); woocommerce_mail( get_bloginfo('admin_email'), get_bloginfo('name').' - New customer registered', $email_header.'<p>The user '.esc_html( $user_login ).' created an account on the website.</p>'.$email_footer ); } add_action('new_customer_registered', 'new_customer_registered_send_email_admin');
موفق باشید
نظرات برای این مطلب بسته شده است.
Sorry, the comment form is closed at this time.