راهنمای کامل سئو 2020

سال ۲۰۲۰ در نزدیکی بوده و باید خود را برای این سال بزرگ میلادی آماده کنیم. از این رو تصمیم گرفتیم تا یک راهنمای کامل سئو برای سال ۲۰۲۰ ایجاد کنیم. گفتنی است که این پست پیش بینی معمولی از سئو در سال ۲۰۲۰ نیست و سعی شده تا به موارد مختلف آن توجه شود.

شما در حال حاضر ممکن است بخواهید استراتژی های جدیدی را مشاهده کنید که می توانند مفید باشند. بنابراین اگر به دنبال بهبود سئو سایت خود در سال آینده هستید، این راهنمای جدید مناسب شماست.


فصل اول

دامین اتوریتی ۲٫۰

دامین اتوریتی 2.0

پیش از این دامین اتوریتی بیشتر درباره لینک ها به کار گرفته می شد. اما دیگر مثل گذشته نیست و برنامه فرق کرده است. این دامین به عنوان E-A-T شناخته شده که در بسیاری جهات E-A-T Domain Authority 2.0 هم محسوب می شود. در این فصل می خواهیم بیشتر به موارد مذکور بپردازیم و مفصل توضیح دهیم.

دستورالعمل های مربوط به کیفیت گوگل در سال گذشته واقعاً روی E-A-T متمرکز شدند. اما مواردی است که باید به آنها اشاره کرد:

  • E-A-T در سال های گذشته بخشی از دستورالعمل ها محسوب می شد.
  • در سال آینده به نظر می رسد گوگل بخواهد بیشتر و بیشتر روی E-A-T تمرکز کند.
  • به عنوان مثال طبق گزارش جدید “چگونه کار می کند” Google عنوان می کند که آنها می خواهند “منابع معتبر” را رتبه بندی کنند.

آنها حتی E-A-T را به عنوان یک سیگنال رتبه بندی کلیدی به شمار می آورند.

در این بخش نحوه ایجاد کردن E-A-T برای سایت شما را مطرح می کنیم.

یک متخصص باشید

اگر مترجمان آزاد فاقد تخصص را برای نوشتن مطالب وب سایت خود به کار گیرید ، دچار مشکل خواهید شد. زیرا گوگل به دنبال محتوایی است که توسط متخصصان نوشته شده و اطلاعات دقیق و کاملی را به مخاطب ارائه می دهد. در این بین به ارائه محتوا موردنظر پرداخته و اجازه می دهد تا افراد اطلاعات کاملی در زمینه موضوع موردنظر داشته باشید.

آنها حتی تا آنجایی پیش می روند که می گویند محتوای پزشکی باید توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی نوشته شود. این مورد بسیار سخت است و نباید آن را معمولی جلوه داد. در حقیقت، Google ممکن است از شکل جدیدی نویسندگان استفاده کند تا متوجه شود چه کسی در پشت یک قطعه محتوا قرار دارد و اینکه آیا آنها در آن فضا تخصص دارند یا خیر.

بنابراین اگر می خواهید در سال ۲۰۲۰ وب سایت شما در رتبه بندی گوگل جای گیرد، باید از نویسندگانی بهره گیرید که تخصص لازم را دارند و در دسته نویسندگان آزاد بدون تخصص قرار نمی گیرند.

عملکرد روشنی داشته باشید

شرکت گوگل برای آن که روی E-A-T سایت شما تمرکز داشته باشد، روی سیگنال های خارجی فوکوس می کند. این شرکت می گوید:

“دستورالعمل های rater زمان بسیاری را صرف ارزیابی سایت می کنند.”

برای مثال می توان به تصویر زیر اشاره کرد:

این تصویر به معانی زیر است:

  • درباره صفحه سایت
  • یافتن آسان مخاطب صفحه
  • منابع و لینک های خارجی
  • خط مشی غیرآشکار و شرایط خدمات
  • نویسنده نکات مربوط به مقاله را چاپ می کند

استفاده از استناد

بیشتر ارزیابی های گوگل برای E-A-T خارج از موارد سایت شما اتفاق می افتد. این موضوع معقول است و نباید آن را امر عجیبی بدانیم. هر فردی می‌تواند ادعا کند که یک متخصص بوده و می تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

اما بدست آوردن دیگر وب سایت به موافقت شما بستگی ندارد.این مسئله متفاوت از مورد بالا بوده و نباید شبیه به هم دانست. در واقع دستورالعمل گوگل به شرح زیر است که در تصویر پیداست.

بنابراین علاوه بر ایجاد یک سایت عالی،چگونه می توانید افراد دیگری را به عنوان منبع مناسب خود و سایت تان معرفی کنند؟در مرحله اول،شما باید در بسیاری از وب سایت های مورد اعتماد به استناد بپردازید.

البته لازم نیست برخی موارد را ذکر کنید. چیزی شبیه به این می تواند به Google کمک کند تا شما را به عنوان یک متخصص در مورد موضوع بشناساند. دوم اینکه ، سایت شما به عنوان یک منبع کلی باید با یک موضوع خاص در ارتباط باشد.

باز هم این به موارد ذکر شده خارج از سایت به نظر می رسد.به طور خاص، از منابع دیگر نیز بهره می گیرد.


فصل دوم

ظهور جستجوی بصری

ظهور جستجوی بصری

آیا جستجو بصری برای سئو یک بازی متغیر است؟ پاسخ ساده بوده، خیر. اما بر اساس چگونگی روند امور ، روند جستجو در سال ۲۰۲۰ مشخص می شود. در بخش باید به مواردی که باید بدانید اشاره کنیم.

جستجوی بصری در حال پیشرفت است

افراد بیشتری نسبت به گذشته جستجوهای بصری انجام می دهند. فقط نگاهی به این آمار داشته باشید که می گوید گوگل لنز بیش از ۱ میلیارد جستجو بصری ماهانه دارد و این در حالی است که پینترست تنها ۶۰۰ میلیون است.

۳۶ درصد از امریکایی ها کاربران این جستجو هستند.

فناوری جستجوی بصری بسیار کاربردیست

جستجوی بصری در حال حاضر ابتدا راه قرار دارد. اما همچنان به خوبی عمل کرده و کاربردیست. اگر باور نمی کنید، کافیست سری به گوگل لنز بزنید. با مراجعه به این ابزار متوجه می شوید که همه چیز قابل شناسایی است.

هم اکنون گوگل لنز قادر است بیش از ۱ میلیارد شی را شناسایی کند. البته این تعداد هر روز افزایش پیدا می کند. در این میان Heck به عنوان جستجوگر بصری بینگ نیز کاربری خوبی دارد.

گوگل لنز

کاربر به دنبال جستجو بصری یا تصویری است

پس از آن که شروع به استفاده می کنید، این ابزار کار می کند. از جمله جستجویی که باید به آن اشاره کرد باید جهت خرید، شناسایی علائم دیدنی، موقعیت، مشاغل، ترجمه، دستورالعمل، تغذیه و غیره دانست.

همین دلیل موجب می شود تا ۶۲ درصد مصرف کنندگان جوان فناوری جستجوی بصری باشند.

نحوه بهینه سازی جستجو بصری

اگر می خواهید به عنوان یک نتیجه جستجوی بصری نشان داده شوید، SEO بصری اهمیت بالایی دارد. بنابراین می خواهید از نام فایل های توصیفی استفاده کنید و متن alt را برای هر تصویر بنویسید. البته این اولین قدم است و چند مرحله دیگری هم باید سپری شود. طبق گفته های Google، آنها می‌خواهند نتایج Google Image را از صفحات معتبر استفاده کنند.


افزایش رتبه سایت در گوگل با ۶ روش ساده


فصل سوم

ویدئوها و نقش موثر آنها

نقش ویدیو در سئو سایت

در حال حاضر ویدئو های آنلاین طرفداران بسیاری دارند و می توانند در فضای وب بسیار تاثیرگذار باشند. طبق اعلام Cisco،تا سال ۲۰۲۱ بیش از ۸۰ درصد ترافیک را ویدئوهای آنلاین دربرمی گیرند.

این حجم بسیار بالاست و موجب خواهد شد تا افراد بسیاری را شاهد باشیم که به سمت ویدئو آنلاین می روند. به گزارش HubSpot، بیش از ۴۳ درصد مردم خواهان محتوای ویدئویی بسیار هستند.

خلاصه: اگر ویدیو جزئی از برنامه های بازاریابی دیجیتال شما نیست، بدون شک موفق نخواهید شد. در اینجا نحوه استفاده از سئو در سال ۲۰۱۹ را مطرح می‌کنیم.

موارد مهم ویدئو ( Video Featured Snippets )

احتمالاً در نتایج جستجو متوجه بخش های ویدیویی ویژه بیشتری شدیم. در حقیقت ، گوگل در گزارش “Reintroduction to Featured Snippets” موارد مهم ویدئو را برجسته کرد.

و من انتظار دارم که در سال ۲۰۲۰ تعداد بیشتری از بخش های ویژه ویژگی های ویدئو را ببینید. از آنچه من مشاهده کردم، در اینجا ۳ نکته مهم برای انجام بخش های مورد علاقه شما وجود دارد.

۱٫ محتوای خود را در بخش های گسسته سازماندهی کنید

این مورد اهمیت بالایی دارد و باید به آن توجه داشت. بخش های پاک به Google کمک می کند تا محتوای ویدیوی شما را درک کند.

که استفاده از کلیپ های مختلف از یک فیلم را در یک بخش آسان می کند.

۲٫ فیلم خود را برای سئو بهینه کنید

گوگل از عنوان ، توضیحات و برچسب های شما استفاده می کند تا بفهمد ویدیوی شما درباره چه چیزی چیست. بنابراین علاوه بر انتشار فیلم هایی که دارای بخش های واضحی هستید، شما باید مطمئن شوید که فیلم شما برای سئو بهینه شده است.

در حقیقت ، یک مطالعه کوچک HubSpot در مورد ۱۶۵ بخش ویژه ویدیویی نشان داد که ۸۰٪ از آنها حاوی یک کلمه کلیدی در عنوان هستند.

۳- تهیه یک متن

زیرنویس هایی که به طور خودکار در YouTube به نمایش درمی آید، واقعاً خوب هستند. اما نباید این خوب بودن را ۱۰۰ درصدی دانست، اگرچه درصد بالایی را دربرمی گیرد.

بنابراین برای افزایش شانس اینکه YouTube و Google می توانند هر کلمه از ویدیوی شما را درک کنند ، یک متن را می توانید آپلود کنید.

کانال یوتیوب خود را گسترش دهید

یوتیوب در حال حاضر دومین بزرگترین موتور جستجو اینترنتی محسوب می شود. البته یکی از موارد اصلی موفقیت این شبکه، تعلق داشتن آن به گوگل است و بدیهی بوده که یکی از برترین ها می شود.

براساس آمارهای صورت گرفته، یوتیوب حتی نسبت به بینگ ۲ برابر محبوبیت بیشتری دارد. با کمال تعجیب باید بیان داشت که رشد یوتیوب همچنان ادامه دارد و متوقف نمی شود. در حال حاضر افراد بیش از گذشته با مراجعه به یوتیوب جستجو اینترنتی دارند.

بنابراین اگر می خواهید سال ۲۰۲۰ محتوا سئویی بهینه داشته باشید، به طور خاص آن را برای یوتیوب بهینه کنید. یوتیوب یک موتور جستجوگر است که بسیاری آن را یک شبکه ویدئویی آنلاین می دانند.

بیشتر افراد بازاریاب برای تولید فیلم کمی تنبلی کرده و خلاقیت به خرج نمی دهند. بنابراین تولید فیلم خلاق در این شبکه بسیار دیده می شود و طرفداران بسیاری هم جلب می کند.

برای مثال ما یک کانال با ۲۶ ویدئو داریم که هر ویدئو در ماه ۲۲۶ هزار بازدید دارد. این رقم برای یوتیوب چندان قابل توجه نیست و ما انتظار بیشتری داشتیم. اگر ویدئوهای یوتیوب به طور خاص برای سئو بهینه شود، بدون شک وب سایت شما در جستجوگر گوگل نیز می تواند رشد سئویی قابل توجهی داشته باشد.

این نکته قابل توجه بوده از کل نتایج گوگل بیشتر از ۵۵ درصد برای ویدئو است.

با توجه به اینکه Google مالک YouTube است ، می توان انتظار داشت که یوتیوب در نتایج جستجو سال ۲۰۲۰ پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

قراردادن محتوای ویدیویی در پست های وبلاگ مبتنی بر متن

محتوای ویدیویی

اگر افراد می خواهند محتوای ویدیوی بیشتری را ببینند ، چرا آن را به آنها ارائه ندهیم. به همین دلیل توصیه می کنیم محتوای ویدیو را در پست های وبلاگ خود قرار دهید. در تجربه ما، این می تواند میزان گزاف گویی شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.


فصل چهارم

بهینه سازی جستجو صوتی

بهینه سازی جستجوی صوتی

آیا جستجوی صوتی چیز مهمی در بازاریابی دیجیتال نسل بعد است؟ مطمئناً به نظر می رسد که این گونه خواهد بود.

به عنوان مثال ، این حقایق مطرح شده می تواند توضیح کاملی باشد:

  • ۴۱٪ از بزرگسالان هر روز حداقل یک جستجوی صوتی انجام می دهند
  • جستجوی صوتی انجام شده توسط Google از سال ۲۰۰۸ افزایش ۳۵ برابری پیدا کرد
  • ۲۰٪ از کل جستجوها در تلفن همراه جستجوهای صوتی است

با دانستن این موضوع ، می توانید هوشمندانه سئو وب سایت خود را برای جستجو صوتی نیز بهینه کنید.

چگونه جستجو صوتی را بهبود ببخشیم

سال گذشته ما تا به امروز بزرگترین مطالعه جستجوگر صوتی را انجام داده ایم. دریافتی های ما به شرح زیر است:

۱-محتوا بسیاری باید در بخش نتایج جستجو داشته باشید

ترجیحا باید یکی از سه مورد اول نتایج به دست آمده باشید. ما به شما کمک می کنیم تا در میان سه مورد اول جستجو صوتی گوگل باشید.

۲-در مطالب خود یک سؤال و جواب را مطرح کنید

اکثریت قریب به اتفاق جستجو های صوتی مبتنی بر سؤال هستند. هنگامی که این اتفاق می افتد ، معمولاً Google صفحه های را انتخاب می کند که شامل سوال و جواب می شود.
وقتی به صفحه واقعی می رویم ، می بینم که مطالب شامل سوال و یک پاسخ کوتاه می شود.

در واقع الگوریتم جستجوی Google چه چیزی را می خواهد ببیند.  در این بین یکی از اصلی ترین دلایلی است که صفحات پرسش و پاسخ GREAT برای جستجوی صوتی جستجوگرها پدیدار می شود

 

 

اهمیت جستجوی صوتی در گوگل اهمیت جستجوی صوتی در گوگل

۳٫ رتبه گرفتن در Featured Snippets کمک بسیاری می کند

در این بخش باید به رتبه بندی انجام گرفته گوگل اشاره کنیم. الگوریتم گوگل پیش از این بخش کوچکی را در برمی گرفت و قسمت هایی را کنار هم قرار می داد. بنابراین منطقی است که آنها در نتایج جستجوی صوتی خود از آن قسمت استفاده کنند.

در واقع،داده های ما نشان می دهد که ۴ نتیجه از ۱۰ نتیجه جستجوی صوتی با استفاده از یک Snippet برجسته تهیه شده است.


فصل پنجم

Featured Snippets را بهینه سازی کنید

بهینه سازی برای featured snippets

به گزارش SEMrush، بیش از ۱۱٫۵۲% درصد نتایج شامل بخش ویژه ای می شوند. البته این نکته حائز اهمیت است که بخش های ویژه تعداد زیادی کلیک را از نقطه # ۱ سرقت می کنند.

در این بین پرسشی به وجود می آید: چگونه می توانید محتوای خود را به صورت featured snippets ظاهر کنید؟ ما در این بخش می خواهیم مفصل به صحبت در این زمینه بپردازیم.

سال گذشته تصمیم گرفتم بخش های ویژه ای ر اجهت انتخاب در اولویت قرار دهیم. این به ما کمک کرده تا به تعداد معدود رده بندی ویژه Snippets از ۰ به بیش از ۱۹۰ برسیم.

در اینجا مرحله به مرحله ای که ما در کاربری داشتیم را شرح می دهیم.

۱- یافتن فرصت های Featured Snippet

یافتن فرصت های ویژه امر چندان دشواری نیست. اولین قدم یافتن مواردی است که باید به آن اشاره کرد. یکی از آنها کلمات کلیدی که پیش از این به رتبه بندی آنها پرداختید. ممکن است این پرسش برای شما به وجود آید که چرا تمرکز روی کلمه کلیدی اهمیت دارد؟

بیش از ۹۹ درصد افرادی که موضوعی را جستجو می کنند، به سرچ کلمه کلیدی می پردازند. بنابراین اگر قبلاً در بین ۱۰ رتبه برتر قرار نگرفتید ، شانس صعود در مکان ویژه Snippet را دارید. چگونه فرصت های ویژه Snippet را پیدا می کنید؟
گزارش ها به کلید واژه طبیعی و کامل اشاره می کنند. این کلمات کلیدی به شما نشان می دهد که یک Snippet برجسته دارید.

۲-Snippet Bait را به صفحه خود اضافه کنید

سنیپت بیت ۴۰-۶۰ کلمه محتوا است که به طور خاص برای رتبه بندی در نقطه ویژه Snippet طراحی شده است. اما پرسشی به وجود می آید که چرا ۴۰-۶۰ کلمه؟ در واقع SEMrush نزدیک به ۷ میلیون سنیپت بیت برجسته را اجرا کرد. آنها محبوب ترین Snippet به طول ۴۰-۶۰ کلمه هستند.

برای مثال ما برای هر صفحه از بازاریابی SEO تعریف های کوتاه Snippet Bait را نوشتم. این موارد به محتوای ما در قسمت ویژه Snippet Spot کمک می‌کند. HubSpot موجب می شود تا Snippet Bait به سطح بالایی دست یابد.

۳-محتوا خود را برای سایر نمونه های Featured Snippets سازگار کنید

Snippet Bait به عنوان پاراگراف Snippets هم شناخته می شود و ویژگی های کاربردی دارد. حتی اگر Snippet پاراگراف ۸۱٫۹٪ از کلیه Snippet های ویژه را دربرگیرد. البته این موضوع موارد مختلفی را شامل می شود. اگر می خواهید برای لیست Snippets رتبه بندی در نظر گیرید.

featured snippets optimization

سعی کنید در مطالب خود از تگ H2 یا H3 در زیرعنوان بهره گیرید. گفتنیست که گوگل آن زیرعنوان ها را از محتوای شما جدا کرده و آنها را در قسمت ویژه برجسته ها قرار می دهد.

اگر می خواهید در فهرست اسنیپت باشید باید یک جدولی را به وجود آورید. برای مثال هنگامی که یک موضوع را سرچ می کنید سپس به دنبال آن موارد جدیدی پیدا خواهید کرد.


همه آنچه که باید در سایت برای رسیدن به رتبه اول گوگل انجام دهیم!


فصل ششم

هدف از جستجوی هوشمندانه

هدف از جستجوی هوشمندانه

جستجو اینترنتی یکی از موضوع های گسترده دنیای سئو در سال ۲۰۱۹ به حساب می آید. اما از دلایل آن باید به مواردی چون:

-عدم رتبه بندی محتوایی که با جستجو مطابقت ندارد

-هرچه گوگل در ارائه بهترین نتایج جستجوی مورد نظر خود بهتر شود ، ایجاد محتوا مناسب در جستجو گسترده سال ۲۰۲۰ ضروری به نظر می رسد.

هدف از هر کلمه کلیدی را مشخص کنید

  • هر کلمه کلیدی هدفی را به دنبال دارد
  • یکی از موارد کلمه کلیدی یافتن آسان موضوع موردنظر است
  • قطعا به کمک جستجو مناسب خرید ایده آل دارید
  • برای مثال باید به مقایسه دو محصول A و B اشاره کرد
  • هرچه رتبه بندی بهتر باشد، محتوا در رتبه بالاتری قرار می گیرد
  • هدف خود را بیابید
  • گاهی اوقات کلمه کلیدی مناسب را باید پیدا کرد

برای انتخاب کلمه کلیدی، باید به دنبال چیزی باشید که عموم افراد به دنبالش هستند. جستجویی که در دنیای اینترنت صورت می گیرد و باید انتظار داشت که محتوایی متناسب با سوژه موردنظر انتخاب شود.

برای مثال باید به کلمه کلیدی پودر پروتئین اشاره داشت. این کلمه کلیدی ممکن است توسط افرادی بسیاری جستجو شود و باید محتوایی متناسب داشت.

بدون شک شخصی در جستجوی آن اصطلاح است. یا شاید آنها بخواهند درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنند. خب طبق صفحه اول گوگل ،بیشتر افرادی که به دنبال “پودر پروتئین” هستند ، به دنبال اطلاعات هستند.

تحقیق کلمه کلیدی

محتوا را برای هدف مشخصی از جستجو ایجاد کنید

اکنون که شما هدف مورد جستجو را شناسایی کرده اید ، وقت آن رسیده چیزی که جستجوگرها به طور دقیق آن را جستجو می کنند ، در فضای وب دردسترس کاربران قرار دهید.

به عنوان مثال، هنگامی که من SERP ها را برای “چگونگی دستیابی به مشترکان YouTube” تحلیل کردم ، متوجه شدم که آنها اکثراً لیست های پر انتشار هستند.

بنابراین حتی اگر این یک کلمه کلیدی “چگونه” بود، نتایج دقیقا همان چیزی است که می خواهید.

بهینه سازی مجدد محتوا قدیمی برای قرار گرفتن در نتایج

بهینه سازی هدف جستجو تنها برای مطالب جدید نیست. شما می توانید موارد قدیمی خود را بروزرسانی کرده تا آنها را به جستجوی بهتر تبدیل کنید.

به عنوان مثال، باید به این پست در رتبه بندی اشاره کرد که به عنوان “کمپین SEO” شناخته می شود. این امر ترافیک فوق العاده ای را برای صفحه شما به دنبال دارد.


فصل هفتم

مبارزه با مسئله کاهش CTR

بهبود CTR

هیچ انکاری نیست که نباید کاهش CTR صورت گیرد. در حقیقت ، یک مطالعه گسترده نشان داد که CTR طبیعی در جستجوی تلفن همراه از سال ۲۰۱۵ ۴۱٫۴ درصد کاهش یافته است.

پنهانی نیست که چرا: Google نتایج جستجوی طبیعی را با بخش های Answer Boxs ، Ads، Carousels  و موارد دیگر جمع آوری می کند. و برای مقاومت در SERP ها ، نتیجه شما باید روشن باشد که منظور آن “بر روی من کلیک کن” است و در غیر این صورت نادیده گرفته می شود.

کلمه کلیدی را در URL وارد کنید

در اوایل سال جاری ما نتایج حاصل از مطالعه CTR طبیعی خود را در مقیاس بزرگ منتشر کردیم. یکی از جالب ترین یافته های ما این بود که URL های سرشار از کلمه کلیدی ۴۵٪ کلیک بیشتر در مقابل URL هایی که حاوی یک کلمه کلیدی هستند بوده که با جستجوی شخص مطابقت داشته باشد.

استفاده از احساسات کاربر

مطالعه ما نشان داد كه عناوین احساسی دارای CTR نسبتاً بالایی هستند. البته ما همچنین دریافتیم برچسب های که شامل “Word Words” بودند ، ۱۴٪ باعث کاهش کلیک می شوند.

به نظر می رسد جستجوگران گوگل می خواهند بر روی عناوین قانع کننده کلیک کنند. اما اگر یک عنوان به قلمرو نزدیک باشد، کلیک کنند ، آنها می توانند روی موارد دیگر نیز کلیک نمایند. در این بخش اگر به احساسات کاربر توجه شود، می‌توان شاهد نتیجه بهتری بود.

هر صفحه وب سایت شما دارای توضیحات متا باشد

این یک مرحله ۲ دقیقه ای ساده است که می تواند CTR شما را تقریباً ۶٪ افزایش دهد.


فصل هشتم

بک لینک ها بسیار موثر هستند

تاثیر بک لینک در سئو

حتی با وجود کلیه گرایش های سئو که در این راهنما به آن پرداخته ایم، سئو در سال ۲۰۲۰ هنوز هم درباره محتوا و لینک ها خواهد بود. بدون داشتن محتوا شگفت انگیز بدون شک لینکی هم دریافت نخواهید کرد.

بدون محتوا فاقد لینک، موفق به قرار گرفتن در صفحه اول جستجوگرها نخواهید گرفت. همچنین ، اگر در صفحه اول گوگل نیستید ، ویژوال جستجو ، CTR و برخی دیگر توجهی به شما نمی کنند.

این موارد زمانی اهمیت دارند که در صفحه اول جستجو قرار بگیرید.در حقیقت، اخیراً گوگل اعلام کرد که لینک ها همچنان هم نقش اساسی در الگوریتم خود دارند.

براساس مطالعه ای که توسط Perficient Digital انجام گرفت، نشان داده شد که لینک ها تقریباً همان اهمیتی را دارند که در سال ۲۰۱۶ داشتند. به طور خلاصه ، محتوا و لینک های با کیفیت همچنان باید پایه و اساس هر استراتژی سئو باشند.
هنگامی که مسئولیت رسیدگی به این کار را دارید ، وقت آن است که سایت خود را برای روندهای جدید SEO که ما در این راهنما بیان کردیم، بهینه سازی کنید.

منبع
محمد جواد کوشکی
خودمو یک متخصص نمی دونم چون هر روز دارم چیز های جدیدی در حوزه کسب و کار اینترنتی یاد می گیرم.
1 نظر ارسال شده
  1. محمود گفت:

    مقاله خوبه اما اموزشی کامل نیست.خیلی کلی حرف زده شده
    ممنون