نتایج حاصل از مطالعات ردیابی چشم در وبسایت‌ها به روش‌هایی برای کسب درآمد بستر منجر شده. بعد از تحقیقات فراوان، محققان متوجه این شدند که کاربران وبسایت‌های شما با روشی خاص و مشخص وبسایت شمارا بررسی می‌کنند.

اغلب کاربران بعد از خواندن جمله یا عنوان اول، برای خواندن جمله بعدی به پایین حرکت می‌کنند و  الگوی حرکتی آنها شبیه به حرف F در زبان انگلیسی می‌شود.

1

این الگو دقیقا همان جایی هست که شما باید تبلیغات وبسات خود را قرار دهید و کاربران را وادار به دیدن بنرهای خود کنید.

قرار دادن بنر نزدیک به محتوا:

برای بدست آوردن توجه بیشتر مخاطبان، بهترین محل تبلیغات شما نزدیک به محتوای اصلی وب‌سایت است. اساسا وب‌سایت شما با موضوع مشخصی در حال فعالیت هست و این کار باعث می‌شود زمانی که بنرهای مرتبط با موضوع وبسایت شما نمایش داده می‌شود، توجه کاربران بیشتری را جلب کند و در نهایت نرخ کلیک به نمایش بهتری داشته باشید.

2

منبع
محمد جواد کوشکی
خودمو یک متخصص نمی دونم چون هر روز دارم چیز های جدیدی در حوزه کسب و کار اینترنتی یاد می گیرم.